Vad kan vi hjälpa dig med?
Ring oss
När du ringer oss i ett personligt ärende kan du behöva identifiera dig via mobilt BankID. Har du en allmän fråga krävs ingen legitimering.
Öppet vardagar kl. 08:30 - 16:30
Mejla oss
Du kan ställa allmänna frågor om pension och försäkring till oss via mejl. Vi ber dig att inte skriva dina personuppgifter. Läs om vårt dataskydd.
Chatta med oss
När du chattar med oss i ett personligt ärende kan du behöva identifiera dig via mobilt BankID. Har du en allmän fråga krävs ingen legitimering.
Du är välkommen att kontakta oss via telefon, chatt eller mejl. Din personliga integritet är viktig för oss och vi ber dig att inte skriva några personuppgifter om du skickar mejl eller i en chatt. Om du kontaktar oss via telefon eller chatt och har personliga frågor har du möjlighet att verifiera dig via BankID. Här kan du läsa mer om vår personuppgiftsbehandling och dina rättigheter.
Som tjänsteman kan du kontakta oss när du loggat in. Då kan vi svara på frågor med dina personliga uppgifter.
Telefonnummer för att kontakta vår kundservice från utlandet.
Phone number to contact us from abroad.
För oss är du som kund viktig och vi vill att du ska vara nöjd. Om det har uppstått problem och du har blivit missnöjd vill vi gärna att du vänder dig till oss.